Второто поколение отново идва с 4 вида задвижване - електрическо, хибридно, бензиново, и спортно-ориентирано бензиново.
Kona пораства и съзрява
Новият модел нараства по размер, за да се разграничи от по-малкия Hyundai Bayon. Със 150 милиметра по-дълъг от своя предшественик, новата Kona се простира на 4,36 метра. Ширината се увеличава с 25 милиметра, а междуосието се увеличава с 60 милиметра. Това трябва да предостави преди всичко повече пространство в интериора. Багажникът също е по-голям. С новия дизайн, EV версията задава тон за всички останали варианти. Футуристичните LED светлинни ленти отпред и отзад, които вече познаваме от вана Staria, са особено впечатляващи. При варианта с електрическо задвижване линията е с пикселен дизайн. Арките на колелата продължават да бъдат силно разширени и отделно подсилени. Електрическият вариант продължава пикселовата тема и по решетката и задната си броня, както и по 19-инчовите си лети джанти. Отличителните черти на моделите с вътрешно горене и хибридите споделят подсилената броня и защитна кора отпред, както и черни облицовки на калниците. Версията N-Line като опция има черни странични огледала и черен покрив, по-спортни предни и задни престилки, спойлер на покрива, уникални 19-инчови лети джанти, двойна изпускателна тръба и сребристи странични прагове. Интериорът на новата Kona е базиран на Ioniq 5. Съответно ще има напълно дигитален скоростомер и екран в центъра на таблото. И двата 12,3-инчови дисплея са свързани. Скоростния лост се премества от централната конзола зад мултифункционалния волан. Това създава място за допълнителни отделения в средата.
Запазване на бензина и хибрида
В момента Hyundai предлага Kona с бензинов двигател 1.0 T-GDI със 120 к.с. и бензинов двигател 1.6 T-GDI със 198 к.с. По-големият агрегат се предлага и със задвижване на всички колела. В хибридната версия само с предно задвижване се предлага 1.6 GDI със 141 системни к.с. Като електрически модел Kona се предлага в две версии с 204 к.с. и 64 кВч батерия и 136 к.с. и 39,2 кВч батерия. Hyundai ще разкрие данните за задвижването на новото поколение модели през следващите месеци.