Fiat Multipla е наистина особен автомобил. Но ако сте почитатели на различното и екстравагантното, искате да извадите на показ своята ярка индивидуалност, то Multipla е интересен избор за вас.
В кой друг автомобил можете да се насладите на изумените погледи на минувачите, когато ви видят с още двама спътници на първия ред? Ексцентричната каросерия на модела притежава своите напълно реални практически предимства – гъвкавостта на вътрешното пространство е достойна за пример, а видимостта от мястото на водача е направо фантастична. Към това заслужава да се добави и отличното управление на Multipla.
Който спре избора си на някоя от версиите Bluepower и Bio Power, може да се радва и на забележително изгодна и смислена алтернатива на конвенционалните горива. Специалните модификации са снабдени с два резервоара за метан, но търсенето им е голямо и съответно не се намират лесно на вторичния пазар.
Препоръчваме ви да не си купувате екземпляри на шест и повече години, тъй като първите серии показват значителен брой дефекти. По-новите автомобили, особено тези след фейслифта от 2004 година, са препоръчителни, и то не само във вариантите със задвижване на метан, но и в популярните дизелови модификации JTD, чиито двигатели съчетават отлична тяга с плавна и равномерна работа.
1,6-литров двигател със 103 к. с. Достатъчно добри динамични показатели, но ограничена тяга, висок разход, около 11 литра на 100 км.
1,9-литров JTD със 105/110/115 к. с. Тих, равномерен и мощен Common Rail-двигател с добра тяга и нисък разход, около 7,5 л/100 км.
1999 Дебют на модела във версии 1.6 със 103 к. с. 1.9 JTD със 105 к. с.
2000 1.9 JTD вече със 110 к. с., версии Bluepower (със задвижване на метан, 95 к. с.) и Bio Power (комбинирано задвижване на бензин и метан, 103 к. с.).
2004 Лек фейслифт, нова предна част, версия Natural Power с 92 к. с.
ROS
Безумен автомобил. Първото му поколение е може би визуално най-нелепата кола, създавана някога. Хората одобрили производството на това нещо са за затвора. Само като я погледнеш, и всички останали характеристики, като двигател, возия и пътно поведение остават без смисъл. Возил съм се в такова чудо. Която и част от интериора да погледнех, ме напушваше на смях.
Asan
Ne sam vijdal gumi s marka fiat..............
Имеtourd61
верно ли че каросерията била дървена
Анонимен
По презумпция Фиат си е боклук, както всички италиански коли, този кошер тук е връх в техническия и дизайнерски гений на жабарите!
Julld
И аз чух, че ФИАТ произвеждат дефектни гуми!
Веселин Петров
Да даа, това за гумите е типична повреда за фиата. СКАПАНЯЦИ!!!